21 Kasım 2012 Çarşamba

bizz


canım sıkılıyo. tıpkı resimdeki gibi.. elimde kitap ama kitaptakiler hariç herşeyle ilgileniyorum :/ bitsin artık şu vizeler... yarın sabah erken kalkıp son vize olan 'sosyolojiye giriş' sınavına çalışmak için kütüphaneye gidicem.
aslında sınav 1 de ve ben erken kalkıp çalışayım diyordum ama an itibariyle zaten saat 06.10 :/
kediler gözümün önünde keyifle uykunun tadını çıkarırken nasıl karşı koyabilirim ki uykuya :( evet evet ben uyumalıyım. sabahta 8de kalkıcağıma 10da kalkarım olur biter. yetişir zaten 1e kadar :D hadi bana iyi geceler. aslında bu resimde tv de açık belgesel kanalı koltukta laptop ve köşede maketleriyle uğraşan kardeşim sezen olsun istiyodum ama okadar detaya giremiycek kadar uykum geldi. bu haliyle idare edelim şimdilik. sora onları da ekleriz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder